Musica fondo

divendres, de setembre 29, 2006


LA NOSTRA WEB
Pareix que la nova web esta tenint bona acceptació i la mantindre actualitzada tot el que puga. Encara hi ha gent que no ha entrat i m'agradaria que s'enterara o que sapiguera que existeix. Apart de tot açó, crec que pot servir per a més coses i que podem participar tots en millorar-la.
Espere rebre fotos, escrits o propostes de tot el qui vullga dir algo important (ja que si m'envieu una notícia o opinió al correu que posa a la web el penjaré com a entrada en la portada), archius per la pàgina... Crec que és el millor métode per discutir coses que es queden atrasades i traure temes per debatir després en les reunions. També és cert que no tots tenim internet, però si som més de la mitat els que en tenim i podem participar. El que no tinga internet sempre pot ficar-se en l'ordinador d'un amic o pot donar-me un cd o el que vullga per posar a la web. Més encara que tot açó, el més important és que anem creixent com a esquadra i cada vegada ens impliquem més i, aixina, segur que sempre serem els putos amos. Visca L'Arpó!!!

**RECORDEU que la pròxima reunió està programada sobre el 9 d'Octubre (que es dilluns, però podem fer-la diumenge o dissabte ja que crec que els de futbol descansem, Saül en Valencia..., no se). Jo crec que el millor seria quedar el dilluns a dinar, ja que tots crec que el tenim lliure. Per això espere decidir-ho prompte per preparar-ho, ja que dilluns es festa i cal que comprem el menjar el dissabte. També m'han dit alguns que volen fer-la el dissabte 14, cosa que no se si és bona idea, ja que apart de que juguem a futbol, jo després tinc despedida i no ho podré organitzar. Si voleu ho feu eixe dissabte però jo no heu organitzaré. Pense que el 9 d'Octubre com treballem al dia següent estarem tots disponibles i aixina felicitem a Àngel.


Opineu per posar la millor hora per a tots!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

em pareix be fer la reunio el 9 d´octubre pero per a ke sera la reunio